پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3475
-
الف
+

سند چشم انداز تئاترانقلاب ، دفاع مقدس و مقاومت تدوین شد

سند چشم انداز تئاتر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت در انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس تدوین شد.

سند چشم انداز تئاتر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت در انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس تدوین شد.

به گزارش آی‌فیلم، علیرضا عاقل زاده مدیر عامل این انجمن گفت: با توجه به شرایط تئاتر در کشور و لزوم ایجاد طرحی نو در جهت اعتلا و ارتقای سطح کمی و کیفی تئاتر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت، سند جامع چشم انداز تئاتر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت پس از حدود دو سال کار پژوهشی و فعالیت مستمر تهیه و تدوین شد.

وی افزود: این سند جامع که با نگاه فراگیر به اسناد بالادستی نظام و با توجه به افق چشم انداز ایران 1404 و نقشه جامع مهندسی فرهنگی و نقشه جامع علمی با حضور بیش از صد نفر از صاحب نظران تئاتر کشور تهیه گردیده است.

عاقل زاده ادامه داد: قرار است این سند در 20 سال و بر اساس گامهایی در 5 مقطع زمانی راهبردهای 3 ساله ، 5 ساله ، 10 ساله ، 15 ساله و 20 ساله با ارائه راهکارهای جامع ، علمی و کاربردی وضعیت تئاتر متعهد به اصول و مبانی ارزشی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت را بهبود بخشد.

مدیر عامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس از رونمایی این اثر در آینده و طی مراسمی ویژه خبر داد و اضافه کرد: سند چشم انداز انجمن برای 3 موضوع ویژه تئاتر انقلاب اسلامی، تئاتر دفاع مقدس و تئاتر مقاومت طرح ریزی شده است.

وی گفت: امیدواریم این طرح ریزی که با بستر نظریه پردازی (Doctrine) و براساس کرسی‌های آزاد اندیشی و تقویت هیات‌های اندیشه‌ورز مد نظر مقام معظم رهبری به عنوان راهکاری استراتژیک از سوی انجمن ارائه گردیده است، بتواند در دیگر سطوح مختلف هنری و مدیریتی به خصوص در عرصه هنرهای نمایشی مورد توجه و اقبال جامعه فرهیخته تئاتر کشور قرار گیرد.

ه خ / ح ی

نظر شما
ارسال نظر